2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Güz dönemi için ders kayıt tarihleri 13 - 30 Eylül 2021'dir.

 

Uşak Üniversitesi Eğitim Öğretim Sınav Yönetmeliğine göre öğrenciler, her dönem başında akademik takvimde belirlenen tarihlerde kayıt yenilemekle yükümlüdür.


Bölümü yeni kazanan
 
öğrenciler de ders kaydı yaptıracaktır.

Öğrencilerimizin ders kayıtları için üniversitemize gelmelerine gerek yoktur. Tüm işlemlerini internet üzerinden yapabilirler.

 

Ders kaydı işlemleri 3 adımdan oluşmaktadır.

 

1. Katkı Payı/Öğrenim Ücretini yatırma

Öğrencilerin her dönem başında ilgili dönemin katkı payı/öğrenim ücretini ödemeleri gerekmektedir. Katkı Payı/Öğrenim ücretini ödemeyen öğrenci ders kaydı yaptıramaz.

Öğrencilerimiz  katkı payı/öğrenim ücretlerini 13 - 30 Eylül 2021 tarihleri arasında öğrenci numaraları ile Türkiye genelindeki tüm Ziraat Bankası şubelerindenZiraat Bankası ATM'lerinden veya Ziraat Bankası İnternet Bankacılığı üzerinden yapabilirler.

Başka banka ve şubelerinden EFT veya havale kabul edilmemektedir.

 

2. Online Ders Kayıtları (Ders Seçme)

Katkı Payı/Öğrenim ücretini ödeyen öğrenciler Öğrenci Bilgi Sistemi (obs.usak.edu.tr) üzerinden ders seçimi yapmak zorundadır. Öğrenim Ücreti/Katkı Payını ödemek kayıt yenileme anlamına gelmemektedir. Bu nedenle tüm öğrencilerin (yeni kayıt yaptıran öğrenciler de dahil) ders seçme işlemini yapmaları, danışman onaylarını takip etmeleri gerekmektedir.

 

3. Danışman Onayları

 

Danışman Onay dönemi 13 Eylül - 1 Ekim 2021'dir. Online ders kaydını yaparak danışman onayına gönderen öğrencinin ders kayıtları danışman onayı ile tamamlanır.

Öğrencilerimizin, danışman hocaları ile irtibata geçip ders kayıtlarını onaylatmaları gerekmektedir. Ders kayıt iş ve işlemleri ile ilgili tüm sorumluluk öğrenciye aittir.

Herhangi bir sorunla karşılaşan öğrencilerimizin danışmanları ile irtibata geçmeleri gerekmektedir.

 

 

Not-1: Mazeretli Ders Kayıtları

Herhangi bir nedenle kayıt yenileyememiş öğrencilerimiz 18 - 20 Ekim 2021 tarihleri arasında kayıt yenileme işlemlerini yapabilirler. Bu öğrencilerimizin şahsen kayıtlı olduğu Birime başvurmaları gerekmektedir.

 

Not-2: Ders Ekleme/Bırakma

Ders kayıtlanma sırasında ders kaydını eksik yapan, yanlış derse kayıtlanan, kayıtlandığı dersi değiştirmek isteyen öğrencilerimiz 18 - 21 Ekim 2021 tarihleri arasında ekleme/bırakma işlemlerini yapabilirler. Bu öğrencilerimizin şahsen danışmanları ile irtibata geçmeleri gerekmektedir.


08 Eylül 2021